Kontakt

Vi står klar til at hjælpe dig

Alt efter, hvorfor du ønsker at kontakte os, er der forskellige svar og muligheder. Dem ser du herunder.

Husk: der er ingen returret på software.

Har du fortrudt dit køb, så har du naturligvis 14 dages fuld returret fra den dag, hvor du modtager varen. Følg vejledningen her.

Mener du, at dit produkt er defekt, så følg venligst vores vejledning her.

Afhentning er desværre ikke muligt, da vores lagre ikke tillader adgang for uvedkommende. Der er derfor ingen grund til at kontakte os.

Det er Texas Instruments du skal have fat i. Du finder deres kontaktinformationer her: TI Support.

Ved bestilling af et fysisk produkt: skriv den korrekte email-adresse til support@studyshop.dk.
(husk at oplys ordrenummer eller andet, hvorpå vi kan identificere din ordre)

Ved bestilling af licens: følg denne vejledning.

Husk: licenser leveres straks på email.

Alle bestillinger af lagervarer foretaget præcist inden kl 13:00 (på hverdage) afsendes samme dag.

GLS og PostNord (PostDanmark) garanterer levering fra dag-til-dag, når der er tale om pakkeshop/pakkeboks/hjemmelevering. Ved brev-post garanteres der 5 dages leveringstid (vi har dog oplevet op til 30 dages leveringstid på breve).

Statistikken viser, at 99 ud af 100 forsendelser når frem i tide.

Så kort sagt: har du bestilt inden kl 13:00 på en hverdag, så har du din pakke næste dag. Det hjælper desværre ikke at kontakte os.

Falder dit spørgsmål ikke ind under noget af det ovenstående, henviser vi først og fremmest til vores FAQ, hvor du hurtigt får svar på de mest almindelig spørgsmål.

Derudover er du velkommen til at kontakte os på support@studyshop.dk.

Ønsker du telefonisk kontakt med os, anbefaler vi, at du kontakter os pr. email først. Vi svarer ofte indenfor få timer - og aldrig senere end én dag (hverdage).